טיפ להרדמות מהירה

טיפ להרדמות מהירה:


הידעתם שמים חמים משחררים ומרגיעים את הגוף והנפש? זו הסיבה שקל להירדם לאחר מכן.


…אז הדליקו את הדוד סיגרו את הדלת והחלון והפיקו את המיירב מאמבטיית האדים!


אז יש לכם עוד טיפים להציע לנו כיצד להרדם? שתפו אותנו


ד"ר אוהד הרשקוביץ
פסיכולוג קוגניטיבי התנהגותי
דר' אוהד הרשקוביץטיפ להרדמות מהירה
עוד >>

טיפ לקבלת החלטות

טיפ לקבלת החלטות:


1. קבע זמן לשבת על ההחלטה – אל תחשוב על זה עד אז!
2. כשמגיע הזמן, תחקור את האופציות (שאל אחרים, בדיקה באינטרנט)
3. התלבט לפרק זמן מוגדר (כגון חצי שעה)
4. קבל החלטה!
5. סגור את הבסטה – אל תחשוב יותר על ההחלטה, סמוך על עצמך שעשית את ההחלטה הכי


טובה שאפשר עם המידע שיש, קבל את החרדה של האי-ודאות.


איך אתם מתמודדים עם קבלת החלטות? ענו למטה.


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ לקבלת החלטות
עוד >>

טיפ לפחד מנהיגה

טיפ לפחד מנהיגה:


לא מעט אנשים מפתחים פחד מנהיגה לאחר תאונת דרכים, שמגביל את היכולת להגיע לעבודה, לטייל, לבקר משפחה, וכו'. רוצה לחזור לדרכים? שלב שלב: יום 1 שב ברכב, יום 2 תניע אותו, יום 3 תיסע בתוך חניון, יום 4 תרחיב קצת יותר. אם אין התקדמות, נסה טיפול קוגניטיבי התנהגותי שכולל ליווי בשטח.


האם אתם מכירים מישהו עם פחד מנהיגה? איך זה משפיע? איך ניסו להתגבר על זה?


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ לפחד מנהיגה
עוד >>

טיפ להרגעה מיידית

טיפ להרגעה מיידית:


הגוף הוא כמו רכב, ככל שדורכים יותר על הגז, כך הרכב יותר מתעייף. חשוב להוריד לפעמים את הרגל מהגז, גם אם רק לכמה דקות. חמצן הוא הדלק של הגוף, לכן קחו כמה דקות ביום לעצור בצד, לתת לגוף לנוח, לנשום לאט ורגוע, ואז תעלו חזרה לכביש המהיר.


איך אתם מתרעננים כל יום? האם ניסיתם פעם נשימות? הגיבו למטה.


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ להרגעה מיידית
עוד >>

טיפ לניהול כעסים

טיפ לניהול כעסים:

 

למדו לכעוס בלי להרוס ודעו להתפייס ולסלוח. גם בזוגיות המאושרת ביותר יש מריבות, אך אינן יוצאות מפרופורציות. פיוס אמיתי לאחר מריבה מתקן נזקים ומלמד לקחים חיוביים. טפלו בקשיים ובבעיות מוקדם ככל האפשר. למדו כבר מתחילת הדרך להגיע לפתרונות שיספקו את שניכם. זוגות רבים דוחים את הטיפול בבעיותיהם. תארו לכם מה יקרה אם תדחו כך את טיפול השיניים שלכם?… האם חיי האהבה והזוגיות שלכם חשובים פחות?

 

שתפו אותנו בטיפ לזוגיות טובה …


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ לניהול כעסים
עוד >>

פעילות גופנית

טיפ לפעילות גופנית:


*הידעתם שפעילות גופנית מומלצת ביום יום ובמיוחד במצבי משבר לחץ וחרדה? *היפכו
את הפעילות הגופנית לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלכם. הפעילות משחררת הורמונים
הגורמים לנו לתחושת התעלות ורווחה. הליכה טובה ומאומצת במשך כחצי שעה כשלוש
פעמים בשבוע הוכחה מחקרית כתורמת להפגת דיכאון. אז כמה פעמים בשבוע אתם הולכים?
ומה אתה מרגישים לאחר מכן? שתפו אותנו


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץפעילות גופנית
עוד >>

טיפ לחגים

טיפ לחגים:


חג זה תקופה לא קלה – עמוס בסידורים נוספים, פגישות עם משפחה כולל אלו שאנו פחות מסתדרים איתם, זכרונות כואבים של שנים פחות טובות או געגועים לשנים יותר טובות. חשוב לזכור שהלחץ וכאב הם תגובות נורמליות וזמניות, ושיעבור תוך כמה ימים. בינתיים, יש לשמור על עצמנו דרך הפסקות אישיות או פינוקים (הרפיה, ספורט, וכו').


מה הכי קשה לכם בחג? איך אתם מתמודדים? שתפו למטה.


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ לחגים
עוד >>

טיפ לראיון עבודה

טיפ לראיון עבודה:

 

מוכר לך הפחד להראות מגוחך, פחד ממצב שיוביל לעימות, חוסר אסרטיביות וחוסר
הערכה עצמית? אז כיצד ניתן להתגבר על החרדה במהלך ראיון עבודה? סביר להניח שאם
לא היית מספיק מוכשר לתפקיד, לא היית משיג את הראיון. תן לעצמך את הקרדיט המגיע
לך, אל תניח שאתה בעל פחות יכולות מאשר המראיין שלך. המראיין עבר בדיוק את אותו
התהליך. אתה צריך להגיע למקום עבודה כל יום אם תתקבל. האם זה מקום עבודה שתרצה להגיע אליו כל יום? תראיין אתה את המקום עבודה!


ד"ר אוהד הרשקוביץ
דר' אוהד הרשקוביץטיפ לראיון עבודה
עוד >>