פעילות גופנית

טיפ לפעילות גופנית:


*הידעתם שפעילות גופנית מומלצת ביום יום ובמיוחד במצבי משבר לחץ וחרדה? *היפכו
את הפעילות הגופנית לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלכם. הפעילות משחררת הורמונים
הגורמים לנו לתחושת התעלות ורווחה. הליכה טובה ומאומצת במשך כחצי שעה כשלוש
פעמים בשבוע הוכחה מחקרית כתורמת להפגת דיכאון. אז כמה פעמים בשבוע אתם הולכים?
ומה אתה מרגישים לאחר מכן? שתפו אותנו


ד"ר אוהד הרשקוביץ

דר' אוהד הרשקוביץ

פסיכולוג ומומחה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). מטפל ומקבל מטופלים במסגרת קליניקה פרטית בפתח תקווה או בסקייפ. לפרטים או קביעת פגישה לחצו כאו. הוא פיתח קורס אינטרנטי לטיפול עצמי בשיטת CBT. לפרטים על הקורס לחצו כאן.

דר' אוהד הרשקוביץפעילות גופנית

כתיבת תגובה