טיפים לחרדת בחינות – טיפ מספר 2

טיפ מספר 2

*יש לכם את הכוח לשנות חשיבה שלילית!*

*היו מציאותיים עם עצמכם, לא בכל בחינה חייבים לקבל 100%!*

*דברו אל עצמכם בקול רם! הזכירו לעצמכם כמה למדתם והשקעתם לבחינה, כמה אתם כן
יודעים. *

*תנו לעצמכם "צ'ופרים" על עמידה בלוח הזמנים, על השעות שלמדתם, על ציון טוב
שקיבלתם – מתנה קטנה ( לא חייב להגזים), יציאה לסרט.*

*הקשיבו למוסיקה נעימה, עסקו בתחביבים מרגיעים, עשו יוגה, מדיטציה, דמיון מודרך
.*

*מכון CBT*

cbtisrael.co.il

 

דר' אוהד הרשקוביץ

פסיכולוג ומומחה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). מטפל ומקבל מטופלים במסגרת קליניקה פרטית בפתח תקווה או בסקייפ. לפרטים או קביעת פגישה לחצו כאו. הוא פיתח קורס אינטרנטי לטיפול עצמי בשיטת CBT. לפרטים על הקורס לחצו כאן.

דר' אוהד הרשקוביץטיפים לחרדת בחינות – טיפ מספר 2

כתיבת תגובה