טיפים לנדודי שינה

נדודי שינה? רוב הבעיות שינה נובע מלחץ במיטה: מחשבות מטרידות על דאגות, פחד לאבד שליטה או ממוות בזמן שינה, ולחץ מה"צורך" להרדם עקב קושי להרדם בעבר. אין כזה דבר יכולת להרדם, ולכן אין שליטה עליה. רוצים טיפים? בשעה הראשונה בזמן שכיבה, תנסו "לא" להרדם. תהפכו את החדר למקום שינה וסקס בלבד, לא לאכול, לראות טלויזיה, לדבר בטלפון או לעבוד שם.

באיזה כלים אתם נעזרים כדי להרדם?

ד"ר אוהד הרשקוביץ
מכון CBT
cbtisrael.co.il

דר' אוהד הרשקוביץ

פסיכולוג ומומחה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). מטפל ומקבל מטופלים במסגרת קליניקה פרטית בפתח תקווה או בסקייפ. לפרטים או קביעת פגישה לחצו כאו. הוא פיתח קורס אינטרנטי לטיפול עצמי בשיטת CBT. לפרטים על הקורס לחצו כאן.

דר' אוהד הרשקוביץטיפים לנדודי שינה

כתיבת תגובה