טיפים לנדודי שינה

אין תגובות

נדודי שינה? רוב הבעיות שינה נובע מלחץ במיטה: מחשבות מטרידות על דאגות, פחד לאבד שליטה או ממוות בזמן שינה, ולחץ מה”צורך” להרדם עקב קושי להרדם בעבר. אין כזה דבר יכולת להרדם, ולכן אין שליטה עליה. רוצים טיפים? בשעה הראשונה בזמן שכיבה, תנסו “לא” להרדם. תהפכו את החדר למקום שינה וסקס בלבד, לא לאכול, לראות טלויזיה, לדבר בטלפון או לעבוד שם.

באיזה כלים אתם נעזרים כדי להרדם?

ד”ר אוהד הרשקוביץ
מכון CBT
cbtisrael.co.il



צור קשר

דר' אוהד הרשקוביץ (פתח תקווה)

דר’ אוהד הרשקוביץ הינו פסיכולוג המתמחה בטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), ומטפל בפתח תקווה. פניות בטלפון 03-9411808 או לחלופין בקרו בפרופיל שלו וקבעו פגישה כאן: http://bit.ly/dr_ohad

דר' אוהד הרשקוביץ (פתח תקווה)טיפים לנדודי שינה

כתיבת תגובה