התמודדות

עישון. שתיה. שינה. אכילה. ועוד הרבה פעילויות אנו משתמשים להרגיש טוב. הבעיה היא שלחלק גדול מהם יש מחיר כבד – בריאותי, תפקודי, כספי, וכו'. אבל יש עוד הרבה התנהגויות ללא מחיר כבד שגם יקלו עלינו בזמנים לחוצים. ספורט, דיבור, הליכה, סרט, קריאה, כתיבה, אומנות, תחביב, מוזיקה, ים, וכו'. אז הכינו רשימה של מה כייף לכם לעשות ושמרו אותו בכיס.

שתפו, איך אתם מתמודדים עם לחץ בכייף?

ד"ר אוהד הרשקוביץ
מכון CBT
cbtisrael.co.il

דר' אוהד הרשקוביץ

פסיכולוג ומומחה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). מטפל ומקבל מטופלים במסגרת קליניקה פרטית בפתח תקווה או בסקייפ. לפרטים או קביעת פגישה לחצו כאו. הוא פיתח קורס אינטרנטי לטיפול עצמי בשיטת CBT. לפרטים על הקורס לחצו כאן.

דר' אוהד הרשקוביץהתמודדות

כתיבת תגובה