חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול באמצעות האינטרנט

האם טיפול פסיכולוגי באינטרנט יכול להתאים לך?

לפעמים, המצוקות הפנימיות כל כך חונקות, המועקה אוכלת מבפנים, ואף אחד סביבכם – לא חשוב כמה אוהבים אתכם – לא מצליח למצוא את הדרך לעזור. עמוק בפנים אתם יודעים שרק טיפול מקצועי, על ידי אדם מוסמך ואובייקטיבי, הינו בדיוק מה שאתם צריכים. אבל ההחלטה ללכת על זה לא קלה לכל אחד.

זו לרוב לא החלטה של לקום בבוקר אחד ולבצע, אלא החלטה שמתבשלת לה בפנים עד שאתם מרגישים מוכנים. ואז שואלים, בודקים, חוקרים… בודקים עלויות, מבקשים המלצות, בוחנים איך להתארגן. ואתם מוכנים, באמת שאתם מוכנים, אבל הצעד האקטיבי הראשון נראה כמו איזו חומה גדולה ומרתיעה שמפרידה ביניכם לבין הטיפול ותשומת הלב שאתם כל כך צריכים.

אם אתם מרגישים כך או אפילו אם אתם לגמרי יכולים ומסוגלים לעשות את אותו צעד, אבל החלק הלוגיסטי מקשה עליכם מאוד – חשוב שתדעו כי טיפול יכול להיות משהו אחר וחדשני, באופן שנוח לכל אדם ואדם.

דר' אוהד הרשקוביץ מציע היום לכל אדם את האופציה לעבור טיפול באמצעות אמצעים דיגיטליים – שיחת וידאו צ'אט ידידותית ואינטימית, שמרגישה קרוב-קרוב אבל אינה מצריכה הגעה פיזית לקליניקה.

רמת הטכנולוגיה של היום מאפשרת טיפול שאינו נופל באיכותו ממפגש פנים-אל-פנים: חיבור וידאו באיכות גבוהה מאפשר תחושה של קרבה, לשמוע את קולו של המטפל כראוי וכמובן לראות את הבעות הפנים. זה כמובן נכון גם לגבי המטפל מולכם והיכולת שלו לאבחן אצלכם גם את שפת הגוף והסימנים שאינם וורבאליים ובכך לקבל את התמונה המלאה בדרך לפיתרונות.

מה היתרונות של טיפול אונליין באמצעות שיחת צ'אט (וידאו)?

היתרונות לשיחת וידאו במקום הגעה לקליניקה רבים מאוד ויכולים לתת מענה לאנשים שבלי זה, פשוט לא יוכלו לעבור טיפול וריפוי.

אז מתי ולמי יכול להתאים טיפול דרך שיחת וידאו-צ'אט?

  • זה נוח במיוחד אם אתם גרים רחוק ואין קליניקה או מטפל קרובים אליכם, זהו הפתרון המושלם עבורכם.
  • זו הזדמנות עבורכם אם אתם גרים בחו"ל אך מחפשים בכל זאת טיפול בשפה עברית. אפילו בעת שהייה זמנית בחו"ל, למי שאינו רוצה להפסיק את רצף הטיפול – האופציה זמינה.
  • זה מקטין את ההוצאות שלכם: טיפול ביתי באמצעות שיחת וידאו, חוסך לכם זמן ועלות נסיעה, חיפוש חניה, מציאת זמן מתאים בסדר יום עמוס… בנוחיות ביתכם אתם מקבלים את כל היתרונות ומקצצים בחסרונות.
  • זה מהווה פתרון מצוין עבורכם אם אתם סובלים מחרדות קשות שמונעות מכם לצאת מהבית או לנהוג. או כמובן אם ישנה מוגבלות גופנית כזו או אחרת שמקשה מאוד את ההגעה הפיזית למקום.

אז איך עושים את זה?

מה שאתם צריכים, בסך הכל, זה מחשב ביתי עם מצלמה – ותוכנת וידאו צ'אט סקייפ Skype או זום (ZOOM).

מזינים את פרטי ההתקשרות של הקליניקה בתוכנה המדוברת, קובעים מועד שנוח לכם מול המטפל המתאים, מתחברים ו….מדברים.

אין לכם מחשב בבית אבל יש לכם סמארט-פון? גם כאן ישנה אופציה טכנית להתחבר ולשוחח באמצעות שיחת וידאו בחיבור אינטרנטי בטלפון הנייד. למעשה, כך תוכלו להתחבר מכל מקום בו תהיו ואפילו לא תצטרכו להגיע הביתה לשם כך (כל עוד הסביבה בה תהיו תהיה לכם נוחה ושקטה).

חלקכם חושבים – לא לכל אחד כל כך פשוט כל העסק, מה אתם כבר מבינים במחשבים… זה נכון, פלאי הטכנולוגיה לחלקנו נראים מסובכים ומבהילים. אך זה פתיר: אין סיבה שתפסידו את האופציה הנוחה הזו בשל מחסום טכני בר פתרון. ניתן לקבל ליווי ותמיכה טכנית מאנשי הקליניקה לגבי הוראות כיצד להוריד את התוכנה למחשב שלכם וכיצד לתפעל אותה, עד שהכל יעבוד פיקס.

למה לסבול? הריפוי וההקלה נמצאים במרחק קליק

זה עובד, זה נוח, וזה מומלץ. בניגוד לשיחה טלפונית רגילה – הסיטואציה של שיחת וידאו מאפשרת את אותה תחושה אינטימית של מפגש אנושי אישי ועל כן התוצאות בהתאם.

ניתן לטפל דרך וידאו בשיטת CBT (טיפול קוגניטיבי התנהגותי) ולתת מענה והקלה לכל מיני סוגים של בעיות – חרדות שונות ופוביות, סוגי דיכאון שונים, תסמונות פוסט טראומה, הפרעות אכילה וקשיים נוספים.

השיטה היא אותה שיטה – וידאו צ'אט פשוט הופך אותה לנגישה ביותר גם למי שלא יכל להגיע לטיפול עד היום.

זה קל וזמין, זה חסכוני, וזה יכול לשנות את חייכם.

אם ברצונך לבדוק אפשרות של טיפול דרך אחד מערוצים אלה, נא צור קשר.
דילוג לתוכן