חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכתב ע"י מטופלת עם חרדת טיסות

עבור איזו בעיה/בעיות הגעת לטיפול CBT?

בהתחלה הגעתי לטיפול עבור חרדת טיסה אבל המשכתי שנה של ה אצל מיכל כדי להכיר ולגלות את עצמי.

האם ואיך טיפול CBT עזר לך?

הטיפול מדהים מבחינת חרדת הטיסה כבר אחרי חודש היה שיפור גדול והיום אני טסה בלי כל הדברים הלא נעימים שהיו לי במהלך הטיסה. היום אני שולטת בעצמי ובגוף שלי בזמן טיסה. יותר חשוב שאני מאוד מצליחה בחיים אבל תמיד חשבתי שזה בא סתם כך כאילו במזל כי היה פער ענק בין איך שאנשים חווים אותי ואיך שאני רואה הערכתי את עצמי. בכל שבוע חזרתי הביתה עם סוג של מסימות ועם המון עבודה עצמית ועם מיכל המדהימה הכרתי את עצמי יותר ויותר . מלאתי חלל ריק ומאוד נהנית להוא אני לא חושבת שדילגו פעם חוץ מהשבועיים שמיכל שברה את היד. עד היום אני שולחת לה הודעות אחרי טיסה או סתם לאחל שבת שלום.

האם ואיך טיפול CBT השפיע לך על החיים באופן כללי?

היום אני אוהבת להראות ולהראות את עצמי יותר. היום אני מבינה שמה שהשגתי זה לא נפל מהשמיים זה בא לי כי עבדתי מאוד קשה בשביל זה . היום אני מסוגלת להסתכל במראה ולומר : כן טוב לי נעים לי דבר שלא היה לי בעבר.

איך היית מתאר/ת את החוויה שלך עם המטפל האישי שלך?

לי אין מילים היא הייתה שם פשות , לכולנו יש את הצרות האישיות אבל מיכל תמיד באה בבוקר לפגישה עם ראש נקי ותמיד מרוכזת בי . הטיפול הוא יקר אבל כל כך שווה . מיכל מקצועית ונעימה .

איזו המלצה היית נותנ/ת לאחרים ששוקלים טיפול CBT?

לא לחשוב פשות להתחיל . מה שחשוב להבין זה שלא מספיק להפגש פעם בשבוע העבודה העצמית לא פחות חשובה . ליישם ולהתקדם כל פעם קצת. מי שמסוגל להיות כנה כלפי עצמו ומסוגל להקשיב אז בהחלט .

בברכה

מירי

11-2-2014

דילוג לתוכן