עבור איזו בעיה/בעיות הגעת לטיפול CBT?

 

תחושת ערך עצמי נמוך,דכדוך,חוסר מוטיבציה לעבוד ולתפקד,לעיתים מחשבות אובדניות.

 

האם ואיך טיפול CBT עזר לך?

 

בעזרת מטפלת ספציפית,שרון שמש,הבנתי שאני סובלת מנרטיב שלילי ביותר(הסיפור שיש לי על עצמי,תפיסת האני שלי)
ברגע שהייתי מודעת לזה,התחלתי לשנות את המשפטים שאני אומרת על עצמי ולאט לאט הדימוי העצמי שלי השתפר.עדיין יש דרך לעבור אבל יחסית ל12 מפגשים הרגשתי שיפור משמעותי בתפיסה העצמית.

 

האם ואיך טיפול CBT השפיע לך על החיים באופן כללי?

 

התפקוד היום יומי השתפר,מחשבות אובדניות נעלמו,חזרתי
לעסוק בספורט

 

איך היית מתאר/ת את החוויה שלך עם המטפל האישי שלך?

 

החוויה היתה כזאת שחיכיתי בציפיה דרוכה למפגש הבא כל פעם,הרגשתי שיש מישהו שמבין אותי ושאני לא כל כך גרועה כמו שחשבתי,היתה לי אוזן קשבת והמטפלת איפשרה לי ליצור איתה קשר בזמני משבר.

 

איזו המלצה היית נותנ/ת לאחרים ששוקלים טיפול CBT?

 

להתחיל טיפול לא מחר, אתמול

 

 

שרון

9-10-2014

 

מכון CBTמכתב על-ידי מטופלת עם דיכאון וערך עצמי נמוך

כתיבת תגובה